Dankdienst 125 jaar Jubileum - Kerkgebouw de Ark - Urk

30okt19:30Dankdienst 125 jaar Jubileum - Kerkgebouw de Ark - Urk

Concert details

Dankdienst 125 jarig jubileum.
zaterdag 30 oktober in kerkgebouw de  Ark, Vlechtuinen 4, Urk

Het Urker Mannenkoor “Hallelujah” viert dit zangseizoen zijn 125-jarig jubileum. Op zaterdag 30 oktober houdt het koor een speciale dankdienst in kerkgebouw De Ark aan de Vlechttuinen 4 op Urk. Iedereen is daarbij van harte welkom.

De avond begint om 19.30 uur en staat in het teken van het thema ‘danken’. De koorleden zijn allereerst dankbaar dat ze na lange tijd weer een uitvoering kunnen geven voor de Urker bevolking en voor belangstellenden van buitenaf. Ook is er dankbaarheid dat het oudste koor van Urk al zo lang mag bestaan.

“Hallelujah” staat als vanouds onder leiding van dirigent Bert Moll. Medewerkenden zijn de dames van de Urker Voicespianist Mark Brandwijk en organist Marco den Toom. Er is veel ruimte voor samenzang. Ook is er een meditatie over de betekenis van het zingen voor de christen. De toegang is vrij, wel is er een (digitale) collecte.

Vanwege het karakter van de avond is geen toegangscontrole vereist. Dat betekent dat iedereen welkom is. Wel wordt in de kerk een veilige onderlinge afstand in acht genomen.

Bekijk hier het programmaboekje van de avond. De avond is ook te volgen via de livestream van kerkgebouw De Ark.

Meer