Vrienden van Hallelujah

Sinds lange tijd zijn we als koor bevoorrecht met een aantal betrokken volgers die onze concerten regelmatig bezoeken en/of ons financieel ondersteunen! Op deze wijze blijft het mogelijk om regelmatig door het hele land uitvoeringen te verzorgen en zo de boodschap van het Evangelie zingend uit te blijven uitdragen. In het verleden duiden wij deze groep aan met ‘donateurs’, sinds enkele jaren zijn dit  ‘Vrienden van Hallelujah’.

Vindt u het ook belangrijk dat dit belangrijke werk doorgaat en wilt u betrokken blijven bij ‘Het Urker Mannenkoor Hallelujah’ ? Meldt u dan vandaag nog aan als  ‘Vriend van Hallelujah’ en ontvang:

• 4x per jaar ons unieke koorblad “Koorklanken” in de bus, boordevol prachtige artikelen;
  • Regelmatig onze actuele nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws van Het Urker Mannenkoor ‘Hallelujah’ (met o.a. informatie over nieuwe geluidsdragers en de concertagenda).

Stuur een e-mail naar koorklanken@gmail.com  en ontvang een aanmeldingsformulier!

Koorklanken

1x per kwartaal verschijnt ons magazine ‘Koorklanken’, dat elke keer weer gevuld is met prachtige artikelen over ons Urker Mannenkoor Hallelujah’.

Door te klikken op onderstaande afbeelding kunt u door dit nummer van Koorklanken bladeren.

Koorklanken

De redactie van “Koorklanken” wordt gevormd door:

Gertrude de Jong – grammatica
Jasper de Jong – grafische vormgeving