Jubileumconcert in de Grote Kerk - Gorinchem

Grote Kerk - Gorinchem

Groenmarkt 7, 4201 EE Gorinchem

Concert details

Het Urker Mannenkoor Hallelujah bestaat dit jaar 125 jaar. Omdat te vieren, geven we op 7 mei een feestelijk concert in de Grote Kerk in Gorinchem. Daarbij brengen we een gevarieerd programma ten gehore, van negrospirituals tot bekende geestelijke en klassieke liederen.

Het majestueuze orgels wordt bespeeld door de landelijk bekende organist Marco den Toom. Bijzondere medewerking wordt verleend door de Urker Voices, een tiental jonge Urker dames die over bijzondere zangkwaliteit beschikken.

Ook het publiek wordt actief betrokken middels het samen zingen van enkele bekende liederen. De mannen van Het Urker Mannenkoor “Hallelujah” worden, behalve op het orgel, ook op de piano begeleid door de jonge en zeer getalenteerde pianist Mark Brandwijk.

Medewerkenden

Urker Mannenkoor Hallelujah o.l.v. dirigent Bert Moll

Marco den Toom – orgel

Mark Brandwijk – piano

Urker Voices

Kaarten

Kaarten kunnen besteld worden via www.koorconcerten.nl. Voor meer informatie kun je terecht bij info@koorconcerten.nl. Neem zeker ook uw vrienden en bekenden mee naar dit unieke jubileumconcert!

Meer