Israël-studieavond in Kerkgebouw De Ark - Urk

Learn More

Concert details

Informatie

Op donderdag 11 november vindt er een informatieavond plaats over Israël, met het thema Het Bijbelse hartland: Judea en Samaria. De avond wordt georganiseerd door Christenen voor Israël. Spreker is ds. Henk Poot. Tijdens de avond zal er muziek ten gehore gebracht worden door ons koor, onder leiding van dirigent Bert Moll.

Henk Poot – Het geheim van het volk Israël - Christenen voor

Ds. Henk Poot zal op de informatieavond spreken over Judea en Samaria, het gebied dat veel mensen nu de Westbank noemen.

Praktische info

De bijeenkomst vindt plaats in Hervormde Kerk de Ark, Vlechttuinen 4 in Urk. De aanvang is om 19:30 uur, de toegang is gratis. Er is verkoop van producten uit Israël, en er zijn ook cd’s van het Urker Mannenkoor te koop, met een aantrekkelijke actie voor bezoekers van de avond.

Meer