RO-ontmoetingsconcert in de Bethelkerk - Urk

Willemijn de Munnik, solo

Entree: Gratis

RO-Ontmoetingsdag

De Reformatorische Omroep organiseert een dergelijke ontmoetingsdag voor de eerste keer. Deze dag is in het leven geroepen voor luisteraars, kijkers, donateurs en andere geïnteresseerden. Een unieke gelegenheid om de medewerkers van de omroep te ontmoeten, een prachtig miniconcert van verschillende musici mee te maken en Urk door middel van speciale activiteiten te beleven.

Programma

Voor de bezoekers van het evenement is er een speciaal programma samengesteld. Dit programma bestaat uit twee onderdelen, namelijk een middag- en avondprogramma. Het middagprogramma start om 13.30 uur tot circa 17.00 uur. Het avondprogramma start om 18.30 tot circa 20.00 uur. Tussen beide programma’s in is er gelegenheid om te eten op de locatie of elders op Urk.

Het concert wordt door de Reformatorische Omroep opgenomen en via het videokanaal op D.V. 6 mei 2017 uitgezonden.

Meer informatie: www.reformatorischeomroep.nl

Meer